Aygül

Aygül
@aygul2000
Ben okumayı seven bir cahilim.
Eğer iyiliğin bir nedeni varsa, o artık iyilik değildir; eğer iyiliğin bir sonucu, yani ödülü varsa yine iyilik değildir. Demek ki, iyilik, neden ve sonuç zincirinin dışındadır.
Sayfa 1035·Kitabı okudu
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
…birini seversen eğer, olmasını istediğin gibi değil, olduğu gibi, her şeyiyle seversin.
Sayfa 799·Kitabı okudu
İsteğinin gerçekleşmesi, insanların mutluluk duygusunu isteklerinin gerçekleşmesi olarak tasavvur etmekle yaptıkları ezeli bir hatayı göstermişdi ona.
Sayfa 606·Kitabı okudu
Əjdər Ol
Mən gedər-gəlməzdən qayıda bilsəm, dur çıx yol üstünə, gedən gələr də… Mən gedər-gəlməzdən dönməyib ölsəm, üzülmə, bir dənəm, adam ölər də…
-Neyin var? - diye sordu Şçerbatskiy. -Bir şeyim yok, dünyada gülecek o kadar az şey var ki.
Sayfa 461·Kitabı okudu