"Dünyamız tüm olaylarıyla birlikte bizim düşüncelerimizle yaratılır."
Kendi yarattığımız dünyaya tepki vermek yerine, olayların hala sıcak izlerini sürmeyi, bunları üreten durumlarımıza geri dönmeyi ve sonra da onları etkisizlestirerek ortadan kaldırmayı bilmeliyiz.
"Korkuların, şüphelerin ve aksi düşüncelerin seni yönettiği sürece, senin dışında bir başkasına ya da herhangi bir şeye bağımlı olman gerekecek. Kendini bundan kurtaramadıkça, bir şeye olan bağımlılığı başka bir şeye olan bağımlılıkla değiştirip duracaksın.. Ama buna ne özgürlük denir, ne de gelişme."