Babasızlık insanın içine dert olurmuş yaşın bi önemi yok zaman bazı şeyleri telafi etmez daha çok gözüne batırır bazı gerçekleri bakarsın aa dersin yıllar geçmiş ama dün gibi yaşıyorum aynı acıyı .
Bu sıra kayıplarım çok sandıklarım ve uğurlama vaktim geldiği insanları artık dursunlar diye bağırıp çağırmıyorum beklentiye düşmek insanı yorarmış kafasında tasarladığı ile gerçekte benzeşmiyorsa bir şey kırılırmış ...