‘Allah’ım’ diye fısıldadım gecenin en kuytu vaktine.’Sana olan inancım,damarlarımda akan kan kadar kuvvetli,her gün doğup batan ay ve güneş kadarsa kudretli.Topraktan var olmuş bu bedene bağışladığın güç her zaman kurtarıcım,sana ettiğim şükürlerin de nedeni.Fakat o güç artık yok.Geçmişin kirli satırları bir kez daha bulursa beni,ben o yükün altından kalkamam Rabb’im.Sen gören ve duyansın.Yalvarırım beni duy,bu çıkmaz sokakların kapısını arala ruhuma.Bir kez daha kaybolmayayım insanların kirli oyunlarında.Bir kez daha bulunmayayım o kirli günahlarına…’