Vedaları sevmem bilirsin genelde en güzel zamanlarda gelir mutluluğunu çalar seni iyi hissettiren şeyleri de alıp gider beraberinde asla eli boş gitmez ama sevdiğin insan mı var toprağına sarılırken bırakır seni öyle gider ardı arkası kesilmez sonra değer verdiğin her şey birer birer ölür zincirleme kaza gibi düşün sende karambole gitmişsin arada sonra özlem kalır hasret kalır acı kalır bunlar insanı insan yapan şeylerdir peki hiç bir şey hissetmiyorsam öylece boşluğa bakıyorsam duvardan farkım yoksa napabilirdim ki ...