Ayfer

Ayfer
@ayisigiiiii
Tıpta yeri yok ama... Kitaplar iyileştirir.
Aslında bizler her gün sokakta, okulda is yerinde ya da evde, farkinda olmadan ders aldığımız birçok doğru ve mantıkl vaazlarla eğitiliyoruz...
1000Kitap
“Yeterince kitabın var” diyenlere cevabımız hazır.
sana kötü muamele edildiğinde dahi kibarlığından vazgeçmemelisin, her ne kadar kolay olmasa da...
1000Kitap
Yaptığım her seyi kendim için yapmayı ve tamamen özgür olmayı tercih ederim,
1000Kitap
Maalesef biz insanlar ne geleceği görebiliyoruz, ne de baskalarının zihinlerinden geçenleri okuyabiliyoruz. Belki bizim için böylesi daha iyidir ama arada sırada bunu yapabilseydik, büyük bir zaman kaybı ve öfkeden kurtulmus olurduk.
1000Kitap
Yani güzel ve milyoner olmadığımız için sevmediğimiz insanlara yüz vermemiz gerekiyor, öyle mi? Gerçekten çok ahlaklı bir davranış biçimiymiş.
1000Kitap