Anne, kapıyı açtığında burnuna gelen kakaolu kek, börek kokusudur. Mutfaktaki ses, evdeki müziktir. Seni gördüğü her an, eşsiz eseri izliyor gibi bakan sıcacık gözler, bitmek tükenmek bilmeyen sevgidir. Anne, varlığında bilinmeyen,yokluğunda boşluğu derinden hissedilendir. Telefondaki ses, tüm gece yüreği ağzında bekleyenindir.
📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Uzun süredir mutsuz olunca, artık bu normalin haline geliyor. İnsan mutluluktan rahatsız oluyor. Hep öyle olmaz mı? İyi giden şeylerin hemen ardından kötü bir şey olmaz mı?