Bu zamana kadar okuduğum belki de en iyi kitap diyebilirim
bir çırpıda okunsa da içindeki kişilik analizleri ile cidden okuyanın da kendisini bulacagi bir kitap.
kaderimizi kimler yazıyor, bizi yetiştiren ebeveynler mi, bilinçaltı mi yoksa allah mı.
kenan baran'in hikayesini okurken bir yandan fadi ve handan hanımın kaderlerine de akıl kayıyor ister istemez.
benim kendi düşüncem insanin kaderi karakterinde, karakteri de kaderin de saklı.
yine de bu kitap gerçekten bir otobiyografi ise kenan bey'in dilediği oldu ve unutulmadı.
son bir şey kitapta geçiyor mutluluk bir tercihtir