Aykut kara

Aykut kara
@aykutt01
Gerek yok :)
657 ye tabii
4 yıllık :))
Adana
1 okur puanı
Haziran 2021 tarihinde katıldı
Puan vermedi·
Beğendi
Bu zamana kadar okuduğum belki de en iyi kitap diyebilirim bir çırpıda okunsa da içindeki kişilik analizleri ile cidden okuyanın da kendisini bulacagi bir kitap. kaderimizi kimler yazıyor, bizi yetiştiren ebeveynler mi, bilinçaltı mi yoksa allah mı. kenan baran'in hikayesini okurken bir yandan fadi ve handan hanımın kaderlerine de akıl kayıyor ister istemez. benim kendi düşüncem insanin kaderi karakterinde, karakteri de kaderin de saklı. yine de bu kitap gerçekten bir otobiyografi ise kenan bey'in dilediği oldu ve unutulmadı. son bir şey kitapta geçiyor mutluluk bir tercihtir
Kral KaybederseGülseren Budayıcıoğlu · Remzi Kitabevi · 201521,9bin okunma
Kitap Kurdu isimli okura yanıt verildi
Aykut kara
Teşkkr ederim okumanızı tavsiye ederim :)