•Ayla•

•Ayla•
@aylaag
... , her zamanki gibi aynı şey tarafından ele geçirildiğimi hissettim -ağlamak.
Alıntı
Reklam
Bazen, durmadan, yıllarca birlikte yaşadığımız kişiyi hiç tanıyamadığımızı düşünüyorum.
Alıntı
Burası, herkesin kendini başkalarının arasında bulur bulmaz emir vermeye, eleştirmeye, küstürmeye ve şüphe götürmez üstünlüklerini göstermeye başladıkları, nevrotik egoistlerin ülkesi.
Alıntı
Artık geçmişin tatlarını asla bulamayacağız. İşte geri döndürülemeyen başka bir şey daha.
Alıntı
Reklam