Bense tek kelime dahi etmemiştim. Başkalarının yaşam öyküleri bir tartışma konusu değildir. Bunları sonuna kadar dinlersiniz ve aynı şekilde devam edersiniz.
Sevdiklerimiz bizi terk eder, hatıraları kargaşanın içinde erir, geriye hiçbir şey kalmaz. Sadece dolapta birkaç elbise ve fotoğraftaki herhangi biri, çoktan unutulmuş. En değerli anılar dağılır gider. Her şey karanlığa gömülüp kaybolur.