Yazarın okuduğum ilk kitabı. Bu kitabını uzun zamandır okumayı düşünüyordum ve başlaması ile bitirmesi bir oldu. Feminist yazarların genelinde gördüğüm ve beni rahatsız eden bir şey var ki o da kadınların göklere çıkartılırken erkeklerin neredeyse aşağılandığı bir yazım hali. Kadınların değerini anlatmak isterken erkeklerin üstüne basarak bunu yapmak her zaman itici gelmiştir. Yazar bu hataya düşmemiş. Olayları çok gerçekçi bir yaklaşımla ele almış. Dili de inanılmaz akıcı. Kitabı okurken kafanızda da devamlı "Coğrafya kaderdir" dedirtiyor.
📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Kitap telin her iki tarafındaki iki çocuğun arkadaşlığı üzerine kurulu klasik bir nazi dönemi kitabı. Sonu pek de şaşırtmadı beni, tahmin edilebilir bir son olmuş. Yine de okumak isteyen olursa hızlı okunuyor bir saatte biter çok da vakit kaybı görünmeyebilir.