Mavi

yaşamımı baştanbaşa açıklamalıyım, o da mümkün değil.
“Yeterince kitabın var” diyenlere cevabımız hazır.
Oda karmakarışık, bense yalnızdım.
Soluğum kesiliyor, gözlerimden yaş akıyor, ağzım acı mı acı, başım dönüyor, yüreğim sıkışık, bedenim yorgun, ezik ve gevşek.
Sen olmasan ben ölürüm. Yaşayamam. İki gün gittin de... Dünya başıma dar geldi.
Sayfa 84
Duvarın dibinde resmim aldılar Ak kağıt üstünde tanıyın beni