Aybüke

Aybüke
۵ “𝓣𝓮𝓵𝓪𝓼̧𝓼ı𝔃, 𝓼𝓪𝓴𝓲𝓷 𝓿𝓮 𝓪𝓼𝓾̂𝓭𝓮 𝓫𝓲𝓻 𝔂𝓪𝓼̧𝓪𝓶...”
Sevebilen insan kendini keşfetmiş insandır.
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Zaman ilerliyor, bir gün o da ölümü bekliyor artık. Aradıklarının çoğunu bulamamış, Beklediklerinin çoğu gelmemiş bir insan olarak Göçüp gidiyor bu dünyadan. İşte yaşamak maceramız bu. Yaşarken beklemek, beklerken yaşamak Ve yaşayıp beklerken ölmek!
Sayfa 124
Ömür boyunca ya bekliyor ya bekletiyor insan. İkisi de kötü, ikisi de hazin tarafı yaşantımızın.
Sayfa 123
Ayrılık diye bir şey yok. Bu bizim yalanımız. Sevmek var aslında, özlemek var, beklemek var.
Sağır bir zamandı yaşadığımız. Sağır ve merhametsiz.