"İncelik yorgunluğu" diye bir şey olmalı. İncelik de yoruyor. İncelik bile yoruyor bazen.
Her şeye en derin, en anlamlı, en zarif, en empatik nazarla bakma çabası ve beklentisi önce muhataplarını en çok da gönlünü yoruyor insanın.
Zeynep Merdan
Dünün acısı geçmeden bir katliam daha! Kahramanmaraş'tan...
Can kaybı ve çokça yaralı var maalesef.
Öğrencileri tarafından öldürülen öğretmenler,Okul arkadaşı tarafından vurulan öğrenciler...
Ben biraz dinlenmek istiyorum bir insanda, bir şiirde, bir şarkıda, bir çiçekte yahut öylesine bir yerde. Ben çok yorgunum, biraz soluklanmak istiyorum.
Nazlı Şehzade
Söylememek söylemekten daha iyiydi çünkü. İnsan daha az üzülüyordu. Küstüğünü söylediğinde gönlünün alınmasını bekliyor, alınmadığında daha derinden kırılıyordu.
...
Biz ki müslümanlarız
Sözünde bir direniş
Amelinde sessizlik
Masada Kudüs resmi
Özde makam sevgisi
Canımız neler çeker
Boykotu da kim dinler
Hem n'olacak ki canım
Hep de biz mi yapalım
Yürüyüşler yaparız
Vicdan rahatlatırız
En çok kim bağırırsa
O samimi olacak
Acı bir portre değil
Her zerresiyle gerçek
Bilmem ki hangi dönem
Uyanacak bu âlem
Vallahi bize yazık
Yakışmaz münafıklık