Gece ilerliyor.Korkularım büyüyorlar. Duruyorum.Kaldırımlara bakıyorum.Gözlerimi gökyüzüne dikiyorum ardından. İşte burada yüksek bir yapı.Ben gene iki BENLER oluyorlar bir BEN kaldırımda durmuş, yüksek yapıya bakıyor.İkinci ben tepeden ölümlere uçuyor. Diğer benler nerelerde? Bilemiyorum.Tüm benlerimi toplayıp uçmak.