İnsanı sabah yataktan kalkmaya, yaşamaya iten şeylerin başında yaşamasının hem kendisi hem de çevresindekiler için bir anlamı olduğuna inanmasıdır. Ama bir insan ne kadar değersiz hissederse bu anlamdan o kadar uzaklaşır.
Ortada bir acı varsa muhtemelen bir süre yaşanması gerekiyordur ama çok erken safhalarda, bu acıyı ortadan kaldırma girişimi daha kötü hissettirecektir.
Her şey konuşarak çözülmez, zamanın etkisini asla es geçmemelisin. Zamanla duyguların etkisi azalacak ve kişi daha mantıklı bakmaya
başlayacaktır. Zamanın iyileştirici gücüne güvenmek gerek