Ayse

Ayse
@ays007
İnsan, hayvanların en iğrenç olanıdır.
Sayfa 71·Kitabı okudu
Reklam
Tamamıyla onlara karışacaktım. Lâkin işte görüyorum ki, bir çanak suda bir damla zeytinyağı gibiyim. Ne karışıyorum ne de dibe çökebiliyorum.
Sayfa 67·Kitabı okudu
Bugün gidip cephede vuruşmazsan, yarın burada, kapının önünde vuruşmağa mecbur kalırsın.
Sayfa 54·Kitabı okudu
...haşin ve merhametsiz olan bu tabiatın sürekli dayakları altında didik didik olmuş bütün bu insanları, koruyan ve hayatlarını devam ettiren gizli kuvvet nedir?
Sayfa 38·Kitabı okudu
Kaç yaşımda olduğumu ve arkamda bıraktığım geçmişi unuttuğum gün, kim bilir, ne kadar rahat edeceğim!
Sayfa 31·Kitabı okudu
Reklam