Okuma grubumuzun bu ay ki kitabıydı. Yazar ile tanışmam da bu vesile ile oldu. İlk başta basit bir kitap gibi ön yargı ile başlasam da okudukça Peygamber Efendimizin hayatını tarih bilgisi gibi değil de tamamen duygularla hissederek okuduğumu fark ettim. Biz O'nun da bir sevgili, bir eş, bir baba, bir sırdaş olduğunu bazen hissedemiyoruz. Kitap kurgusal da olsa hikayeleştirilmiş de olsa duygular kesinlikle gerçek. Çünkü o çocuklarını eşini gerçekten çok seven bir Peygamber. Aile O'nun gözünde o kadar önemli ki kitabı okurken bu duyguyu net olarak hissediyorsunuz.
Kızları anlatıyor babalarını. Sevinçlerini, acılarını, telaşlarını, korkularını... Her insan da olduğu gibi. Basit bir anlatım diye başladığım kitabı Hz.Fatıma'nın anlatımı ile ağlayarak bitirdim. Rabbim ahiret hayatımızda onlara komşu olmayı nasip etsin.
Keyifli okumalar.