Tuğba

Dünyayı kazanmak için nasıl gündüz çalışılırsa, kabri nurlandırmak için de gece çalışılırdı.
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Küsmek nefis huyu idi. İnsan nefsi kadar küserdi. Nefsi kadar kırılgan olurdu, olaylar onu nefsi kadar üzerdi.
Allah'ın kulunu kimseye bırakmamasının adı mıydı yalnızlık?
İnsan, kul olduğu kadar mı huzurlu olurdu? Yoksa kul olmayanı Allah, kul oluncaya dek huzursuz mu kılardı?
Bazen de kul, dua ibadetine devam etsin diye yıllarca bekletilebilirdi o kapıda.