Tuğba

Çektiğim hiçbir acı nedensiz değil. Ben onlar sayesinde "ben" oldum.
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Hatalarım, günahlarım, sevaplarım, başarılarım, yenilgilerimle ben benim ve bugün hepsini de sahipleniyorum.
Dünyanın eteği iki uçluydu. Birini topladım derken biri yere düşerdi.
Herkes birbirinin ayıbını araştırırken sen kendi ayıplarını ara.
Kim bilir hangi bayram hangi acının içinde saklıydı. Belki de her musibet bir bayram şekeri, bir nefis kurbanıydı...