Çocukluğunuzda size sürekli "ağlama" ya da, "Ne zaman büyüyeceksin?" denmişse, siz nasıl ağlayabilir, acınızı, kederinizi dışa vurup iyileştirebilirsiniz?
Ana babanızın size neler hissettiğinizi ya da sizi neyin rahatsız ettiğini sormak için hiç zamanı, sabrı veya ilgisi olmamışsa, neler hissettiğinizden nasıl emin olabilirsiniz?