Bir Afrika kabilesinde şöyle bir söz vardır:
“ köyü tarafından sevilmeyen cocuk, sonunda o sevgi sıcaklığını hissetmek için köyünü yakar”.
Yani bugün dünyayı yakanlar, aslında zamanında ihtiyacı olan sevgiyi almayan cocuklardır. Başka birşey değil…
Anlıyormusunuz bayım, bir insanın artık gidebileceği hiçbir yerinin olmaması ne demektir ? Anlıyor musunuz ? Cünki her insanın gidebileceği hiç değilse bir yerin olması gerekmez mi ?