Hasankeyfin vedası
Bir mürşidi ziyarete giderken niyeti Allah için yapmalıdır. Ondan bereketlenme arzusuyla yola çıkmalıdır.
Alıntı
Haberlerde siyasetçiler arka arkays anons ediyordu ılısu barajının bitmesine az kaldı halkımız açılışımıza davetlidir bu esnada Cevat Çapan kahve varmı Ayşe diye sordu mangalda kahve keyfide az nimet değildi hani afiyet olsun güzel güzel koksun telve yelpazeyi sallarken Ayşe hanım kahveyi getirdi kakule aromalı Hasankeyfe uğurlar olsun derken kahve aromalı güzel bir pazar sabahıydı Cevat çapan 20 yaşındaki oğlu erene şunları dedi bir iş yaparken o işi Allah için yapmalıdır. Ondan bereketlenme arzusuyla yola çıkmalıdır.
Aklı iyilik için kullanmalı, nefsi devre dışı bırakıp edep, korku ve ümit içinde Allah rızası aranmalıdır dedi oğlu Eren tarih yok oluyor zaman kayboluyor yeşillik kuruyor dedi Hazırmıyız diye sordu belediye başkanı açılışımızda Cumhurbaşkanıda bulunacak kurbanlar hazırlansın sofralar dizilsin Hasankeyf adına yakışır bir uğurlama töreni olmalı dedi yapılan işler tüm kalpleri ihya etmeli sadece dünyayı değil seni beni herkesi düşünmeli dedi bay belediye başkanı ılısu barajının açılışı büyük puntolarla gazete afişleri ile duyuruldu herkese Halk yedi içti objektife gülümsedi Hasankeyf veda edip güle güle derken Allah hiçbir nefse gücünden fazlasını yüklemez bulduklarınız değil, kaybettiklerinizdir önemli olan diyordu