İyimserliğinin demir maskesi ağır ağır eriyip iç yüzünün ortaya çıkacağını sanıyordum. Solgun yüzüne, sanki hayatın bütün lezzetlerini, yani sevap ve günahlarını tatmış bir insanın tarifsiz doygunluğu yayılınca şaşırıp kaldım. Demek sahiden mutluydu. Ama neden?Bu kadar mutlu olması için o kadar az sebep vardı ki...
O kadar ciddiye aldığım hayatın, orta halli bir yazarın yazdığı, sıkıcı, basit güzel sahneleri çok kısa ve çok az, ağdalı bir melodramdan başka bir şey olmadığını fark etmeye başlamıştım.
Anlatım dili ve tarzı çok etkileyici. Seri kitap olması kötü olmuş. Bence hemen bitmeliydi. Çünkü sayfa sayısı hem fazla, hem de kitapları biraz pahalı. Hepsini almak için zamana yaymak gerekiyor. Bir çırpıda alamadım mesela. Her şeye rağmen geceleri uykusuz kalarak okudum .O denli sürükleyici bir kitap. Ama serinin diğer kitaplarını almayı da çok istiyorum. En kısa zamanda alıp okuyacağım.