Çoğu zaman başkalarında bizi en çok rahatsız eden özellikler, kendi sahip olduğumuz özelliklerdir. Bu özellikleri başkasında görmek bizi kızdırabilir ama onları kendinizde görmeyi asla kabul edemeyiz
İnsan ırkı bu ilkel bağlardan koptukça, doğadan uzaklaşır. Uzaklaştıkça yalnızlıktan kurtulmanın çıkış yollarını arama gereksimi yoğun olarak hissedilir