Ayşe Aydın

Ayşe Aydın
@ayseatesa
"Zamanı Tanrı yaşar, kişioğlu hep ölmek için türemiş..."
Tarih Öğretmeni
Üniversite
Erzurum
84 okur puanı
Aralık 2018 tarihinde katıldı
"Zaman akıp gidiyor ve hiçbir saat bir öncekine benzemiyor: Ecel her zaman kapımı çalabilir. Aslında korktuğum şey ölmek değil. Ölümü, hiç şikayet etmeden, direnmeden karşılayabilirim. Benim korktuğum, onun kim olduğunu söyleyecek vakit bulamamak, büyük sırrı ve gerçeği kendimle mezara götürmektir..."
Sayfa 8·Kitabı okudu
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
" Fakat şimdi.. Ölüler gibiyim... Hiçbir şeye ihtiyacım yok.. Yuvarlanıp gidiyoruz..."
Sayfa 156·Kitabı okudu
" Bütün azmime ve kuvvetime rağmen ben de bir insandım. Yorgunluktan, yeisten kendimi kaybediyordum. Vücudum gibi zihnimde bitap düşüyordu..."
Sayfa 131·Kitabı okudu
" Gözlerimdeki perde birdenbire düşmüştü. Fakat ne çare ki bu korkunç uçurumun kenarında bir kere ayağım kaymıştı. En zayıf ümitlere sarıldım. Fakat hiçbir şey beni bu uçurumun dibine kadar yuvarlanmaktan kurtaramadı..."
Sayfa 130·Kitabı okudu
"Göz kendini göremediği gibi anlaşılan pek yakınında olan şeyleri de göremiyor..."
Sayfa 125·Kitabı okudu