Vitrinkitaplık

Vitrinkitaplık
@aysecatt
Şehir plancısı, okumayı çok seven bir annenin vitrini, 3 yaşındaki oğlunun kitaplığına dönüşür
Düşündüm: "Gökte herkesin bir yıldızı olduğu doğruysa, benimki çok uzakta, karanlık ve pek önemsiz bir şey olmalıdır. Belki de benim hiç yıldızım yok!"
Sayfa 59·Kitabı okudu
Reklam

Vitrinkitaplık

, bir kitap okudu
Puan vermedi·96 syf.·
3 günde okudu
·
2024 10. kitabı
Sadık Hidayet
6.9/10 · 36,7bin okunma
Ben hep, dünyada susmaktan daha iyi bir şey yoktur, Butimar gibi olan insan daha iyi insandır diye düşünürdüm... Ama ben hiç de böyle yapamam şimdi, çünkü olmaması gerekli şey oldu.
Sayfa 36 - Butimar bir kuştur, deniz kıyısına çöker, denizin bir gün kuruyacağını düşünür, bu tasa yüzünden de şu içermez hiç. -kitabin içinden not-·Kitabı okudu
Bu aşağılık dünyada ya onun aşkını isterim, ya da hiç kimsenin! Hem mümkün mü bir başkasının beni etkilemesi?
Sayfa 20·Kitabı okudu