Ayşe Kaya Yiner

Ayşe Kaya Yiner
@aysecaya
Asılacak Kadın Yarısına geldim ama devam edebilir miyim bilmiyorum.İnanılmaz derecede rahatsız etti beni bu kitap.Her karakteri ayrı ayrı beni rahatsız ediyor Melek bile beni rahatsız ediyor okumak istemiyorum.