Yazar, bu kitabında babasının vefatından sonra onun son günlerini ve onu kaybettikten sonra yaşadığı derin yas sürecinden bahsediyor. Anı-roman tarzında yazdığı bu kitabıyla ölüm ve ölüme giden süreci öyle kederli anlatıyor ki her bi sayfada okuyucunun kalbini acıtan bi detaya rastlıyorsunuz. Ölüm, her ne kadar herkesin az ya da çok biraz korktuğu, yüzleşmekten ve bahsetmekten çekindiği bir kavram olsa da burada gidenin değil aslında kalanın hikayesini okuyorsunuz. Babasını kaybettikten sonra yaşadığı derin acıyı, anılarıyla ve kalan hatıralarla yüzleşmesini öyle güzel anlatıyor ki yazarın acısına ortak oluyorsunuz. Aralarda durup dinlenme, kitaptan uzaklaşma ihtiyacı hissetsem de iki günde bitirdiğim en hüzünlü, en canımı acıtan kitaplardan bir tanesiydi.
Bazı hikâyeler tam tahmin ettiğin gibi ilerler. Bazılarıysa son sayfada tüm bildiklerini sorgulatır. 🤯
Ters köşeleri seviyorsan, seni sonuna kadar merakta bırakacak 3 kitap önerisini keşfetmeye hazır ol!