O kadar çok düşünüyorum ki herkesi ve herşeyi, şu üzülmesin diye kendimi üzüyorum, o alınmasın diye söyleyeceklerimi içime atıyorum ve bunun gibi bir çok şey için aslında kendimi yıpratıyorum.
Bu da bana hiç iyi gelmiyor o yüzden siz benim yaptıklarımı yapmayın boş verin isteyen istediği gibi anlasın.
İki gözünüzü çıkartıp önlerine koysanız bile zaten kördü derler maalesef hiç kimse için değmiyor.