ayşenaz değirmenci

ayşenaz değirmenci
@aysenazdegirmenci
Stefan zweig yazmış ; insan sabahtan akşama kadar bir şey olmasını bekler ve hiçbir şey olmaz. Bekleyip durur insan. Hiçbir şey olmaz. İnsan bekler, bekler, bekler, şakakları zonklayana dek düşünür, düşünür, düşünür. Hiçbir şey olmaz. İnsan yalnız kalır. Yalnız. Yalnız...
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
"Zor olan yaşamak değil..." uzandı, beni gözyaşlarımdan öptü. "Zor olan kaybettiklerinle yaşamak."
Sayfa 288·Kitabı okuyor

ayşenaz değirmenci

, bir kitabı okumaya başladı
K. Kübra Berk
8.9/10 · 3.003 okunma
Puan vermedi·472 syf.·
18 günde okudu
·
Okunma: 01 Ekim 2021 18:20
·
2021 12. kitabı
Sena Nur Işık
7.3/10 · 2.780 okunma
Bizler hiçbir zaman, Birinin en sevdiği, Uğruna her şeyden vazgeçtiği, Her şeyi feda ettiği O muazzam kişi Olamayacağız.
1000Kitap