"Meğerse sevgi bir bağ bozumuymuş.. Gülüşler sahte, öpüşler tutkudan uzak, uzak çöllerde sükunetmiş.. Meğerse Aşk yokmuş, var olanı kurutup yakmışlar, kül etmişler de rüzgar alıp savurmuş. Meğerse saygı sadece çıkar uğrunaymış, kimse kimseye sevdiği için saygı duymazmış. Meğerse sevgi bir bağ sorunuymuş, bağlandıkça acı çektirir, seni kendine esir edermiş. Meğer ki insan yanılırmış, kendini bile tanıyamaz, her virgülde bir yanılgıya uğrar, her noktada perişan olurmuş. Meğerse sevgi, bir bağ bozumuymuş..Onu kimse anlayamıyormuş. "
....✍ #kendikalemimden