Ayşenur

İyi insanlar hassas olurlar hassas oldukları için erken ölürler
“Yeterince kitabın var” diyenlere cevabımız hazır.
Bizim içine doğduğumuz çocukluğumuzu yaşadığımız dünya artık yok, yeni bir dünya var, parlak ışıltılı fotoğraflardan oluşan görünmeyenin yokmuş gibi algılandığı bir dünya
Ölüm insanı terbiye eder , yokluk insanı terbiye eder
Ortamın negatif enerjisinden çok etkileniyorum en güzeli negatif enerjisi olan ortamlara girmemek resmen kendimize eziyet ediyormuşuz 🙂