Ayşenur

Reklam
Sabahattin Ali’nin de dediği gibi; “Hiçbir acı baki değildir. Üflersin geçer. Bazılarına daha çok üflemen gerekir.”
Sayfa 50·Kitabı okudu
Alıntı
Ayşenur
Acıyı sağaltırken bir bakmışsın yıllar da geçip gitmiş
Arkadaşlar tövbe tövbe ama ülkece açlığa mı alıştık yoksa oruç mu kolay geliyo??? 🤭😄
Düşünce
Ayşenur
Süre olarak kısa belki ondan da olabilir 16 saat tutmuştuk bir ara yaz dönemi diye hatırlıyorum
Reklam