“Hüznün hafiflediği vakit (ki zaman bütün hüzünleri hafifletir) beni tanımış olmak seni mutlu edecek. Her zaman dostum olarak kalacaksın. Benimle birlikte tebessüm etmek isteyeceksin. Sırf bunun için bazen pencerenin perdesini aralayacaksın. Arkadaşların seni gökyüzüne bakıp tebessüm ederken gördüklerinde hayret edecekler. ‘Yıldızlara bakmak beni mesut eder’ diyeceksin. Onlarsa senin aklını kaçırdığını düşünecek. İşte görüyorsun değil mi? Bu benim sana oynadığım bir oyun.”
“Seni bırakmayacağım.”
-çocuk kitabında da ağlamazsın be Ayşe Nur
📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
İnsan ancak evcilleştiğinde anlar. İnsanların artık anlamaya zamanları yok. Mağazalardan istedikleri her şeyi parasını vererek satın alıyorlar. Ama dostlukların satıldığı bir mağaza olmadığı için ne yazık ki insanların dostları yok!