Öncelikle yazarı tebrik ederim. Kitap bittiğinde kendimi tutamayıp ağladım. Kitabın özelliklerine gelecek olursak. Aslı karakterinde çok fazla iç çatışmalara yer verilmişti bu durum çok hoşuma gitmedi. Murat karakteri de bi o kadar anlamlı ve tutkuluydu. Kitabın arka kapağında şey yazıyor ya kendinizden birşeyler bulacağınız bir kitap. Gerçekten o kadar doğru ki. Murat gibi sevenler kendini Muratın yerine koyduğunda derin bi acıyla boğuşuyor. Aslı gibi sevenler ise arada kalmanın zorluğunu ve acısını paylaşıyor. Kitap çok sürükleyici bi kitap olsa da. Bazı yerlerde kitabı bırakmayı çok istedim. Aslının mantıksız ve gereksiz yargıları bi yerde sizi sıkıyor ve bu kadar da düşünmezsin diyorsunuz. Ama bu sadece Murata karşı oluyor, başka bi karaktere o kadar anlayışlı o kadar sabırlı davranıyor ki içinizden sitem ediyorsunuz “Murata niye yapmadın tüm bunları onca sevgiyle senin gözünün içine bakan üzerine titreyen Murata yapmadın elin adamına yaptın” diye. Herkes Aslı gibi sevilmek ister.
Aslının Murata yaptığının savunulur bi tarafı olmadığını belirtip burda bitiriyorum. Murat gibi sevip kavuşamayanlara selam olsun…