Ayşegül Elbeyli

Ayşegül Elbeyli
@ayseql
♡AY IŞIĞI♡ Kanadından öpüyorum kalbimin kuşu..
Herkese karşı savunduğun o insanın seni üzmesi ve bunu çevreye açıklarken onun yerine utanç duyup onu savunman, sanırım en çaresiz anlardandır.
Sayfa 97·Kitabı okudu
Reklam
Kimse kimsenin çıkmaz sokağı degildir, Bunu senden vazgeçince anladım.
Sayfa 90·Kitabı okudu
Balkon serinliğinde üşürken anlıyorsun onun bir başkasını ısıttığını. Sana kış ayazını bırakıp yandığını, o bir başkasına giderken hissediyorsun..
Sayfa 75·Kitabı okudu
Evet sen sevdin, üzüldün, o bir başkasına gitti.
Sayfa 67·Kitabı okudu
Vazgeçtim. Kendime geldim. Hoş geldim.
Sayfa 55·Kitabı okudu
Reklam