Ayşegül Elbeyli

Ayşegül Elbeyli
@ayseql
♡AY IŞIĞI♡ Kanadından öpüyorum kalbimin kuşu..
Vazgeçtim. Vazgeçtim çünkü ben sizin bencilliklerinizle baş edemiyorum. Hasetliğiniz, yalana bulaşmış mutlulugunuzu göze sokma çabalarınız mide bulandırıyor.
Sayfa 40·Kitabı okudu
Reklam
Herkes kendi cehennemini cennet bellemiş.
Sayfa 38·Kitabı okudu
Madem herkes kalbinin ekmeğini yiyor, sizler de kalbinizi güzel tutun ki Rabb'im güzel olaylar çıkarsın karşınıza.
Sayfa 35·Kitabı okudu
Ben bu zamanın insanlarından SIKILDIM...
Sayfa 28·Kitabı okudu
Ben bu zamanla, ben bu zamanın insanlarıyla baş edemem. Uğraşamam. Benim artık anlaşılmam lazım. Kendimi anlatmadan anlaşılmam... Güzel insanlar var hâlâ; dünya küçük, ALLAH BÜYÜK.
Sayfa 23·Kitabı okudu
Reklam