Bu zamana kadar kimin neye ihtiyacı olduysa koştuk. Yanında olmamıza ihtiyacı olan kim varsa yanında bittik. Bir gün olsun kimseye kötülükle gitmedik. Kimseye sırt çevirmedik. Elimizden ne geliyorsa hepsini verdik. Kimse bizi kaybetmekten korkmadı, kaybetmekten korkan her zaman bizdik.
Bakın Reşat Nuri Güntekin yorgunluğumuzun nedenini nasıl özetlemiş:
"Biz, hayır demeyi, işim var demeyi,
olmaz demeyi beceremeyen insanlarız.
Yorgunluğumuz bitmez bizim."