Ayşegül Elbeyli

Ayşegül Elbeyli
@ayseql
♡AY IŞIĞI♡ Kanadından öpüyorum kalbimin kuşu..
Her zaman söylerim, güven tek kullanımlıktır. Kıranları affetmeyin. İnsanın kendisine olan saygısı, bu hayatta her şeyden önce gelir. Kaybetmeyin.
Sayfa 80·Kitabı okudu
Reklam
Sana ayırdığım sürenin sonundan sesleniyorum: Hiçbir çabama değmezsin...
Sayfa 67·Kitabı okudu
Ben, seni sevmeyi, beni acıtıp başkalarını sardığını gördüğüm an bıraktım.
Sayfa 64·Kitabı okudu
Bu yorgunluk bitmez.
Bu zamana kadar kimin neye ihtiyacı olduysa koştuk. Yanında olmamıza ihtiyacı olan kim varsa yanında bittik. Bir gün olsun kimseye kötülükle gitmedik. Kimseye sırt çevirmedik. Elimizden ne geliyorsa hepsini verdik. Kimse bizi kaybetmekten korkmadı, kaybetmekten korkan her zaman bizdik. Bakın Reşat Nuri Güntekin yorgunluğumuzun nedenini nasıl özetlemiş: "Biz, hayır demeyi, işim var demeyi, olmaz demeyi beceremeyen insanlarız. Yorgunluğumuz bitmez bizim."
Sayfa 56·Kitabı okudu
Bernard Shaw'ın şu cümlesine kulak vermelisin: "Nasılsa inanmak istediklerine inanacaklar. O yüzden kendin ol."
Sayfa 49·Kitabı okudu