Ayşegül Elbeyli

Ayşegül Elbeyli
@ayseql
♡AY IŞIĞI♡ Kanadından öpüyorum kalbimin kuşu..
Hayatın bana ögretiği her şeyi 3 sözcükle özetleye bilirim; Her şey geçer.
“Yeterince kitabın var” diyenlere cevabımız hazır.
Öyle yada böyle hepimiz kalbimizde affedemeyeğiz kırgınlıklar taşıyoruz.🥀
Bizim ayıbımızda güvenmek olsun. Yine olsa, yine güveniriz...