Daha önce pek çok kişisel gelişim kitabı okudum ama bu kadar dağınık anlatımlısına ilk defa denk geldim. Kısa kısa bölümler var okurken sıkmıyor çabuk geçiyor ama bölümün başlığı başka, girişi başka sonuc başka şey anlatıyor. Süslü süslü kasıntı imgelemeler, karma karışık ahengi anlamından büyük cümleler. Kitabın son çeyreğine gelmişsin hala bırakıp gidebilirsin, bundan sonrasına devam etmek istemiyorsan etme tarzı şov cümleleri. Neyse ki bitirmeyi başardım.