İnsanların ortasında yalnızım; desteği ancak kendimde bulabilirim; oysa bu yaşımda, bu durumda bulabileceğim destek pek zayıf. Dertlerim büyük, ama öfkelenmeden dayanma gücünü bulduğumdan beri bana işleyemez oldular.
Mutluluğun dıştan görünen hiçbir tarafı yoktur; onu tanımak için, mutlu olan kişinin yüreğini okumak gerekir; fakat memnuniyet, gözlerinden, tavırlarından, konuşma biçiminden, yürüyüşten belli olur ve bu memnuniyet sanki onu fark edene de bulaşır
Mutlu olan az insan gördüm, belki de hiç görmedim; fakat kendinden memnun olan epeyce insan gördüm ve beni etkileyen tüm konular arasında en çok memnun eden de budur
Mutluluk, bu dünyada insan için yaratılmış ve ben istemeyen sürekli bir durumdur. Yeryüzündeki her şey, hiçbir cisim sabit bir şekil almasına izin verme yani sürekli bir akış içerisindedir. Etrafımızdaki her şey değişir. Biz de değişiriz ve hiç kimse bugün sevdiğini yarın de seveceğinden emin olamaz. böylece bu hayat için kurduğumuz tüm mutluluk tasarıları birer hayal olarak kalır. İç huzuruna kavuştuğumuzda bundan yararlanalım; kendi hatalarımızla onu uzaklaştırmakdan kaçınalım, ama onu zincirlerle bağlamayı tasarlamayalım, çünkü bu tam bir delilik sayılır