a.sena

a.sena
fikir işçisi’ “Biz aykırıya,ayrıntıya,ayrıksıya,azınlığa tutkunuz.”
Her şey benden önce olmuşsa, bana olacak bir yer, durum kalmıyor muydu? Bana ait tek kişilik bir iskemle, oda yok muydu bu dünyada?
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Neticede yine kapıyı göstermişlerdi. Bu kapıları tanıyordum. Kapanırken enteresan sesler çıkarıyorlardı.
Bir şeyin gerçekte öyle mi olduğu yoksa bana mı öyle geldi konusu her zaman kafamı karıştırırdı.
Memleketi görünürde birileri ama gerçekte ruhlar idare ediyordu.