Ayşe

Ayşe

, bir kitap okudu
7/10
·348 syf.·
6 günde okudu
·
2025 3. kitabı
Nermin Yıldırım
8.6/10 · 4.015 okunma
Reklam
Her şeyi fazlasıyla anlamak bir hastalıktır; gerçek , tam manasıyla bir hastalık.
Bir şey nefisle istenince kolay olmuyor, gönülden istenince gecikmiyordu.
Ölüm hayatın zıddı değildi, bilakis hayatla başlıyordu ve hayatın ta kendisiydi. Ölüme ilerlemenin adı hayat olmuştu.