ayşe

ayşe
@ayseslibrary
okumak iyileştirir
"Yazmak iyidir ama düşünmek daha iyi; akıllılık iyidir, ama sabretmek daha iyi."
Reklam
Onu bulmak gerekiyor, kendi Ben'inde bu asıl pınarı bulmak, onu bulup özümlemek gerekiyordu! Başka türlüsü aramaktı yalnız, dolambaçlı yoldu, yolunu şaşırmaktı.

ayşe

, bir kitap okudu
8/10
·76 syf.·
Beğendi
·
6 saatte okudu
·
2023 14. kitabı
Tezer Özlü
8.2/10 · 7,5bin okunma
Kırk yıldır düşündüğüm halde, düşünmeye zamanım olmadığı duygusundayım. Varoluşumuzun en ilginç yanı bu düşünsel oyun.Acı, sevgi, kurtuluş, yalnızlık, mutluluk, kin, ölüm, ağaç, dağ, deniz, çocuk, adam, gece, sabah, evlerin duvarları, dünya, dünyayı saran boşluk, sonsuzluk, hepsi düşüncede oluşuyor. Hayır, “Cogito ergo sum” demeyeceğim. Peki ne diyeceğim? “Varım, öyleyse düşünüyorum.”