Sabahattin Ali'nin severek okuduğum eserlerinden birisi. İçerisinde bulunan öyküler kısa ve hoş. Oldukça akıcı, sade bir dille anlatılmış. Günlük hayata uygun. Ayrıca saklı gerçeklere ışık tutan anlatımıyla günümüz sorunları ile uyumlu konuları, kitabın daha da ilgi çekici olmasını sağlıyor. Tavsiye ederim :)