Ayşe

Ayşe
@aysezybk
“Sevmek derinimizde gülü solmuş bir zaman ...”
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
“Bir duruşun var hani susmakla söylemek arası Bir gider bir gelir ikircim sularında Kalmışsa yüreğinin teknesi kıyısız Gözlerinle dilinin köprüleri yıkıldığındandır.”
“Ey dünyanın alnına iyiliğin resmini çizen içtenlik...”
“Yaşamak ölümden üstün, acıdan büyük ...”
🌸Günaydın ... Noktasına, virgülüne çiçekler kondurduğumuz cümlelerimiz var. Kimisi koparıyor o çiçekleri kimisi sulayıp bir roman yazdırıyor yeniden.