Aysglc1

📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Puan vermedi
Çok güzel bir kitap oldugunu defalarca duydum...merakla okuyup engın bilgilerimi,eksileri,artıları,aşkın kadınlar üzerinde ki hafifliğini ,ağırlığını paylaşacağım:))
İkinci Cinsiyet (2 Cilt Takım)Simone de Beauvoir · Koç Üniversitesi Yayınları · 2019770 okunma
O sevdigi kadına yaldızlı bir tül örerdi. boylece sevdiği kadın öteki ölümlülerin arasından sıyrılır ve garip bir parıltı ortasında yürürdü."  Isadora duncan...
Arkadaslar twtrdan #SapıkDedeTutuklansın tagina destek olur musunuz?...lutfennn...bir cocugun sesi olalimm.....cok rica ediyorum....
İnsan
Tagore
Hayata Dair... Düşünüyorum da, sanırım en büyük korkumuz olduğumuz gibi görünmek... Yumuşacık kalbimizin fark edilmesi, naif yönlerimizin keşfedilmesi, cesaretsizligimizin anlaşılması, korkularımızın paylaşılması sanki zarar göreceğimizin en büyük işareti. Kabuklarımızın altında kendimizi saklamakta ne kadar da ustayız... Ve ne kadar güçlü korunuyoruz, kalkanlarımızın ardında. Hissedilmeden, el değmeden, sevgimizi göstermeden. İstiridyeler, deniz minareleri, midyeler. Kirpiler ve kaplumbağalar gibi. Sahi koruyor mu bizi bu çatlamamış sert kabuk? Kimse incitemiyor mu duygularımızı, inançlarımızı, benliğimizi? Yoksa zarar mı veriyor bu ürkeklik, bu kabuk bize.? Hissettiklerimizi gölgeliyor, yansıtmıyor mu gerçek kimliğimizi? duygularımızı bastırıyor, el ele tutuşmamızı engelliyor mu? Eğer bir yıldız gibi ışıl ışılsam ve bir yıldız kadar parlak. Ne çıkar ateşböceği sansalar beni? Belki en hoyrat yürek bile ateşböceğinin o uçucu, masum, sevimli çocuksuluğuna el kaldırmaya kıyamaz? Anlaşılacağım ve bir ayna gibi yansıyacağım karşımdakine. O da çözülecek belki. Samimi ve güvenliksiz, silahsız biriyle göz göze gelince.
Şiir