Aysglc1

sakinlik huzur sükunet...balkonda oturup radyoyu açınca üçü bir arada...
Duygular
“Yeterince kitabın var” diyenlere cevabımız hazır.
Bazı anlar bitmesin..
Anneme ömür biçilmesin...çay soğumasın.. Neşet Ertaş susmasın...sen git...
Psikoloji
Bana ait olmayan
Hiçbir şey kaybım değildir...
Duygular
Bir de huzur en yakınımızdan...
Bugüne kadar olan anneler gününe karşı oluşumdann dolayı hep eleştirildim
Sanırım bu anneler gününde haklılık payım daha fazla...he annelerimiz var şükür ama Allah rızası için sesiz çok sessiz....ağlayanlar var hala...hiç susmadan..:((
Psikoloji